søndag 14. oktober 2007

A Day Away

Bandet er dritbra!
Faktisk så bra at sangen dems " Touch me tease me" er profilsangen min
på myspace!

I dag har jeg hvertfall ryddet, funnet masse gammelt
og MASSE memories. haha, men skal kaste det meste.
Er lei av å ha så mye, bruker ikke noe av det uansett.
Dessuten orker jeg ikke å tenke på at noen andre skal ha mine
ting og mine minner, så jeg dropper det derre "loppisgreiene"
samme med å gi bort til folk jeg kjenner.
Kaster det heller og glemmer det :)

Nå er det en edderkopp på rommet mitt ett eller annet sted, og jeg er livredd for at den skal krype opp i sengen min i natt ellernoe lignende.
Det hadde vært drit ekkelt! Så jeg prøver å finne den så jeg får drept den, men jeg har ikke funnet den enda.. Den kom i stad mens jeg så på The Simpsons.
Så var jeg kanskje litt for opptatt med det så jeg prøvde å overse den.
Haha..

Men idag har Stian løpt 22 km jeger løp :) Og han klarte det!
Jeg er dritstolt så gratulerer vennen min!
Han er verdens søteste kjæreste.
Mhm :)

Litt mer Simpsons så legger jeg meg hvertfall :))

Adios!

Ingen kommentarer: