tirsdag 16. oktober 2007

Parking Lot Romance

I dag har jeg hatt min første kjøretime, det var ganske skummelt.
Men jeg må si jeg er flinkere enn jeg trodde :)

Må si det er en ting som irriterer meg noe grenseløst om dagen!
At plutselig hele fjortis Norge har begynt å høre på Jason Mraz.
Eneste grunnen jeg kommer på må være at det var en del idol
deltagere som sang Jason Mraz sanger i år.

Jeg har hørt på Jason Mraz en god stund nå og må si jeg blir skikkelig
irritert når det er noen fjortiser på toget som sitter og spiller
feks. Im yours, You and I both , The Remedy osv. høyt.
Blir rett og slett deprimert...
Skal ikke si at ingen andre kan like Jason Mraz fordi jeg vet jeg
ikke var førstemann til å like han.
MEN GUD, VELKOMMEN ETTER.

Når søstra mi på fjorten år spiller en sang av han høyt på repeat 20 ganger
etter hverandre da blir jeg rett og slett grundig LEI.

Å til helvette med fjortisser!!!


Dagens låt: Parking Lot Romance - A Day Away

(IKKE JASON MRAZ, SELV OM JEG DIGGER'N)

1 kommentar:

Fleurette sa...

ååh, skjønner deg godt. liker ikke at nesten alle digger justice nå pga. dance-sangen... velkommen etter :P haha